Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 17:57:33 +0200

Tere!

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/02431 aadressile Metsaküla, Alo tuulik // Andrese tuulik // Arno 
tuulik // Gunnari tuulik // Gustavi tuulik // Jaanuse tuulik // Johanni 
tuulik // Kaarli tuulik // Kaasiku tuulik // Kadi tuulik // Kalevi tuulik // 
Kiire tuulik // Kristi tuulik // Kuido tuulik // Lauri tuulik // Lible 
tuulik // Maikeni tuulik // Mardi tuulik // Mattiase tuulik // Olavi tuulik 
// Raivo tuulik // Raja tuulik // Siimu tuulik // Tiiu tuulik // Toome 
tuulik // Tõnissoni tuulik // Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald; Pärnu 
maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Metsaküla, Imeliku tuulik // Joosepi tuulik // 
Kristeli tuulik // Maarika tuulik // Marise tuulik // Moonika tuulik // 
Oskari tuulik // Puhmi tuulik // Reelika tuulik // Reilika tuulik // Tiidu 
tuulik // Veljo tuulik // Vändra metskond 32 ja soovib teie asutuse 
seisukohta eelnõule. Teid on kutsutud asutuse siseselt dokumenti üle 
vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27282121>  (menetlus nr: 
476985) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (ALDO PITSNER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister